marți, 28 iulie 2009

Ghinion?

Deci am blogul de vreo 3 zile.Cred.Banuiesc.
Si ca sa vezi. Am scris si eu primu post cu bine si c-am atata.O inceput surprizele.
Ba adorm si trece ziua, ba imi cade netu, s-au mai rau un vecin nebun trece cu tiru si-mi rupe cablu.Ehh nu-i mare stresul traim in Romania si asta e bine ca macar nu ne plictisim.
Asvrea sa va zic mai multe dar e complicata treaba mai ales ca va scriu dela un amic deacasa si nu ma pot concentra, nu de alta, da la el nu-mi permit sa-mi pun piciorele pe birou.Ideea e urmatoarea: cat inca sunteti(suntem) tineri merita sa ne traim viata si am sa va spun si de ce sunt sigur deceea ce spun.Asa ca hai fiti seriosi si iesiti din casa, face-ti si voi ceva memorabil ceva ce sa va poata trece cu placere prin minte in ultima clipa de viata inainte de moarte.
Ne mai auzim, aveti grija de voi:*

3 comentarii:

  1. ai dreptate.eu am facut ceva memorabil ieri. am suportat o plictiseala:-"
    eh.firul tau ii mai sus acum.bucura-te de net.

    RăspundețiȘtergere
  2. enjoy ur net connection.cum zice amiga mea crizzi.:x

    si e tare blogul..si al meu e la inceput.

    :*

    RăspundețiȘtergere

batman batman