joi, 30 iulie 2009

sa ai ce povesti nepotiilor

inca 5 minute pana la 12 deci ma grabesc sa scriu repede.

Eu ala care va explicam voua ca viata trebuie traita si deastea am ajus la concluzia urmatoare(pe drum spre casa cand veneam din oras): ca nu am facut nimica de care sa-mi aduc aminte in viitor.Asa ca ajuns acasa l-am luat pe fratmio si ghiciti ce? Hai la Somes(la rau ,apa, scaldat cum vreti voi) Deci cu fratmio si un vecin la ora 10 30 nopatea noi eram in Somes a fost dragutz, chiar e simpatic sa faci baie pe intuneric mai ales ca am fost gol pusca, si te simti asa liber.Si ca sa fie totul perfect cand am iesit din apa am facut un foc am mancat ceva mere furate si apoi acas.Oricum acuam pot sa adorm linistit ca stiu ca am facut ceva ce nu fac toata ziua.

Nopate buna:*

2 comentarii:

batman batman