duminică, 26 iulie 2009

Heya ciresico

 Hey.

Deci e 12 noaptea si teoretic a trecut o zi fara sa scriu.Acuma urmeaza sa ma scot deci trebuie sa ma crede-ti.Era framio la comp mam pus in pat, sa-l mai las pe el 15 minute si am adormit.Deci nu-i vina mea.

Astazi am facut tot ce se poate face intro zi de Duminica, deci o fost sec de tot.In schimb mam gandit la ceva: Ca. Anu asta am mancat foarte foarte putine cirese.Voi cate cirese ati mancat?
Pur si simplu mi-am dat seama ca anu asta chiar nu am mai savurat ciresele cu pofta care o aveam cand eram copil.Nu mai au ciresele acelasi gust? Sau nu stim noi cum sa le mancam, si e vina nostra ca am crescut.Oricum eu am impresia, defapt sunt sigur ca (ei) copii au un mod special de a le manca.Si eu am avut acel mod special si acuma nu cred ca-l mai am.Imi recuperez placerea doar gandindu-ma.

Voi cum stati? Sau inca nu ati ajuns asa profunzi in gandire incat sa va ganditi cum mancati ciresele?

Ne mai auzim.

Un comentariu:

batman batman